پخش زنده
امروز: -
استاندار ایلام با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)، به صورت مستقیم پاسخگوی تماسهای مردمی شد و بر لزوم تداوم ارتباط بیواسطه مدیران با مردم تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز ایلام؛ «احمد کرمی »استاندار ایلام امروز با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)، به صورت مستقیم پاسخگوی تماسهای مردمی شد.
وی بر لزوم تداوم ارتباط بیواسطه مدیران با مردم و تسریع در رسیدگی به مطالبات آنان تأکید کرد.
کرمی گفت: مطالبات مردمی در ۴۰ تماس پاسخ داده شده که در حوزههای مختلفی از جمله تسهیلات، اشتغال و واحدهای آسیبدیده بود.
استاندار ایلام افزود: برخی از این درخواستها در همان زمان پیگیری و حلوفصل شد و بخشی دیگر نیز ثبت و یادداشت شده تا در ادامه با تماس مستقیم و پیگیری لازم، مشکلات آنها برطرف شود.