پخش زنده
امروز: -
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه از جابهجایی بیش از یک میلیون و ۱۶۸ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به نقاط مختلف کشور در ۲ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، علی سلیمی گفت: در ۲ ماهه امسال بیش از یک میلیون و ۱۶۸ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل و نقل جادهای استان جابهجا شدند که برای این میزان حمل، ۷۸ هزار فقره بارنامه صادر شده است.
وی افزود: بخش حمل و نقل جادهای به عنوان یکی از ارکان اصلی زنجیره تأمین کالا، نقش مهمی در جابهجایی محصولات تولیدی، صنعتی، کشاورزی و مصرفی ایفا میکند و استمرار خدمات این بخش موجب تسهیل فعالیتهای اقتصادی و تجاری در سطح استان و کشور شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه، همچنین از جابهجایی کالاهای معدنی استان خبر داد و گفت: در این مدت ۳۹۷ هزار تن مواد معدنی با استفاده از ناوگان حمل و نقل جادهای و بر اساس بارنامههای صادره به مقاصد مختلف حمل شده است که نشاندهنده ظرفیت بالای بخش معدن و نقش حمل و نقل در پشتیبانی از این حوزه اقتصادی است.