حضور مردم شهر گلستان بهارستان در نود و هفتمین اجتماع شبانه
شهروندان فهیم و بابصیرت شهر گلستان شامگاه گذشته با حضور در پارک محدوده میدان شهید خامنهای (ره)، نود و هفتمین اجتماع شبانه خود را برگزار کردند و بار دیگر بر ایستادگی در برابر جنگ روانی و تبلیغات دشمن تأکید کردند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، مردم شهرستان بهارستان با گذشت ۹۷ روز از تجاوز و اقدامات خصمانه دشمن، همچنان با حضور مستمر در اجتماعات مردمی، بر حمایت خود از آرمانهای انقلاب و وحدت ملی تأکید میکنند.
شرکتکنندگان در این اجتماع با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف روحیه ملت ایران از طریق انتشار اخبار کذب، تحلیلهای مغرضانه و ایجاد فضای تردید و ناامیدی، اظهار داشتند که هوشیاری مردم و حمایت از رهبری انقلاب اسلامی، مهمترین عامل ناکامی دشمن در دستیابی به اهداف خود بوده است.
حاضران همچنین با اعلام اینکه دشمن در آغاز تجاوز خود تصور میکرد ظرف چند روز قادر به تحقق اهدافش خواهد بود، تأکید کردند که ایستادگی ملت ایران و حضور آگاهانه مردم در صحنه، تمامی محاسبات و برنامهریزیهای دشمن را با شکست مواجه کرده و نقشههای آنان را به بنبست رسانده است.