پخش زنده
امروز: -
چهارمین داروخانه هلالاحمر استان در جیرفت با حضور استاندار کرمان، آغازبکار کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛استاندار کرمان،در مراسم افتتاح این داروخانه گفت:داروخانه هلالاحمر جیرفت نمادی از تلاشهایی است که همه برای تحقق آن متحمل شدند
محمدعلی طالبی افزود:با این همافزایی و تلاش مشترک و هماهنگ، اتفاقات خوب دیگری هم در جنوب استان خواهد افتاد.