پخش زنده
امروز: -
یک دستگاه خودروی کارون مجهز به اتاق ۵ S به مدیریت برق فریمان تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار فریمان گفت: با هدف ارتقای کارایی نیروهای عملیاتی، توسعه خدمات فنی و تسریع در پاسخگویی به مشترکان، ناوگان عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان با تحویل یک خودروی عملیاتی تجهیز و تقویت شد.
مهدی ناصری افزود: در مراسمی که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان برگزار شد یک دستگاه خودروی کارون مجهز به اتاق ۵S به مدیریت برق فریمان تحویل شد.