پخش زنده
امروز: -
مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید جنگ تحمیلی سوم همزمان با تجمع شبانه در بوستان ۹ دی شهر بستک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ سرود و دکلمه خوانی نوجوانان بستکی در وصف شهدا و کودکان بی گناه مدرسه شجره طیبه میناب، سخنرانی، سردادن شعار و رژه خودرویی از برنامههای این مراسم بود.
در این مراسم یاد و خاطره فرماندهان و سرداران شهید پاکپور، سلیمانی، موسوی و تنگسیری گرامی داشته شد.
بیشتر بخوانید: تشییع شهید امیرحسین سالاری در بندرعباس