پخش زنده
امروز: -
ساختمان ایست و بازرسی شهید سرهنگ حمیدرضا میرزایی در بندرعباس به بهرهبرداری رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، سردار هادی رفیعی کیا فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: این ساختمان در دو طبقه و با زیربنای ۶۶۵ مترمربع به بهرهبرداری رسید.
استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: تکریم مردم یکی از مهمترین وظایف ما است.
بیشتر بخوانید؛ کشف ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر هروئین در رودان
محمد آشوری افزود: رضایت و امید موجب احساس امنیت میشود و این به معنای ساختن سرمایه اجتماعی است.