پخش زنده
امروز: -
تجهیزات پزشکی به همت خانواده خیر مرحوم سمیعی به بیمارستان سربیشه اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سربیشه گفت: این تجهیزات پزشکی توسط خانواده خیر مرحوم سمیعی از روستای چاهخو شهرستان سربیشه و با مشارکت هیت امنای ارزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) سربیشه اهدا شد.
شبان افزود: تعداد هشت قلم تجهیزات پزشکی شامل دو دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی، دو دستگاه وارمر نوزاد و ۴ عدد تخت ویژه برقی و مکانیکی خریداری و به بیمارستان اهدا شد.
وی گفت: ارزش این اقلام بیش از ۸۰۰ میلیون تومان است.