پخش زنده
امروز: -
عملیات اجرایی دو باندهسازی جاده سلیمانآباد به نعیمآباد در زرند، در حالی آغاز شد که اعتبارات دولتی مستقیمی برای آن پیشبینی نشده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ بخشدار مرکزی زرند در مراسم آغاز اجرای این طرح گفت: جاده ارتباطی سلیمانآباد _ نعیمآباد ی از محورهای مواصلاتی پرتردد منطقه، نیازمند ارتقاء و تعریض برای افزایش ظرفیت و ایمنی تردد است.
سید احمد تهامی با اشاره به محدودیتهای اعتباری موجود، افزودد: با وجود نبود بودجه مصوب، با اتکا به ظرفیتهای بومی و مشارکتهای مردمی، عملیات اجرایی این طرح آغاز وبخشی از هزینههای اولیه از محل خودیاری مردم و دهیاری نعیمآباد، تأمین شده است.
وی افزود: همچنین همکاری و ارسال یک دستگاه ماشینآلات راهداری (بولدوزر) اداره راهداری و حمل و نقل جادهای زرند و اعلام آمادگی کامیونداران منطقه، از دیگر عوامل پیشبرنده این طرح در مرحله نخست است.
بخشدار مرکزی زرند، اجرای این طرح را گامی مهم در جهت تقویت زیرساختهای حمل و نقل منطقه و پاسخگویی به مطالبات شهروندان ارزیابی کرد.