پخش زنده
امروز: -
معاون سیاسی اجتماعی استانداری کرمان، با اشاره به شرایط جنگی حاکم بر کشور و اهمیت تأمین داروهای پرمصرف و حیاتی، از داروخانه هلال احمر کرمان بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- ابوذر عطاپور، معاون سیاسی اجتماعی استانداری کرمان، با اشاره به شرایط جنگی حاکم بر کشور و اهمیت تأمین داروهای پرمصرف و حیاتی، از داروخانه هلال احمر کرمان بازدید کرد و ضمن تقدیر از تلاشهای صورتگرفته، از برنامهریزی برای جبران کسری احتمالی دارو و بهبود وضعیت ذخیرهسازی خبر داد.
ابوذر عطاپور، معاون امور اجتماعی استاندار، عصر امروز با حضور در داروخانه هلال احمر مرکز استان، از نزدیک در جریان روند فعالیت و تأمین داروهای مورد نیاز مردم قرار گرفت.
عطاپور در این بازدید با تأکید بر حساسیت شرایط فعلی کشور گفت: با توجه به شرایط جنگی که در کشور حاکم است، برای ما بسیار اهمیت دارد که داروهای مورد نیاز بیماران علی الخصوص بیماران خاص بهطور کامل تأمین شود.
وی با اشاره به تأکید استاندار بر لزوم تامین داروی مورد نیاز توسط داروخانهها در سطح استان افزود: خوشبختانه تا کنون در داروخانه هلال احمر مشکل شدید کمبود دارویی وجود نداشته است و در حال حاضر داروخانه فعال و عملکرد خوبی دارد.
وی خاطرنشان کرد:، اما در ادامه مسیر، لازم است برای ذخیرهسازی دارو و جلوگیری از بروز مشکل، یک جمعبندی و هماهنگی انجام شود تا بتوانیم در صورت وجود کسری داروی مجموعه هلال احمر را جبران کنیم.
معاون استاندار کرمان با اشاره به تأکید استاندار در خصوص وضعیت تمام داروخانههای استان گفت: استاندار بر حل و فصل مسائل و مشکلات حوزه دارو، چه در بحث مالی و چه در زمینه کمبود دارو، تأکید ویژهای دارند اما، نکته حائز اهمیت این است که در حال حاضر، الحمدلله کمبود دارویی در استان نداریم و دارو در حال تأمین است.
عطاپور در پایان با اشاره به تلاشهای صورتگرفته توسط داروخانههای استان خاطرنشان کرد: داروخانهها با تلاش خود، در حال تأمین داروی استان هستند و ما در حال حاضر با کمبود جدی مواجه نیستیم و برای آینده نیز برنامهریزی و همفکریهایی در جریان است تا انشاءالله در ادامه راه نیز دچار بحران کمبود دارو نشویم.