پخش زنده
امروز: -
دو طرح عمرانی در بخش رودخانه شهرستان رودان به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ استاندار هرمزگان گفت: این طرحها پل ماشنگی و ۵ و نیم کیلومتر محور مواصلاتی فاریاب - زیارتعلی است.
محمد آشوری افزود: برای اجرای این طرحها ۴۹۳ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی گفت: ساخت پل ماشنگی با ۹ دهانه ۲۰ متری اواخر سال ۱۴۰۲ آغاز شد و جاده ۵ و نیم کیلومتری فاریاب به زیارتعلی هم شامل ساخت ۱۷ دهنه پل و اجرای ۷۰ هزار متر مربع آسفالت است.
بیشتر بخوانید؛ پیشرفت ۸۰ درصدی طرح انتقال آب از بندرچارک به بستک
استاندار هرمزگان با اشاره به توسعه شبکه جادهای فاریاب به زیارتعلی افزود: قرارداد ساخت ۱۰ کیلومتر از ادامه این مسیر نیز منعقد شده است و پیشبینی میشود اجرای آن از هفته آینده آغاز شود.
آشوری با تأکید بر ویژگیهای اقتصادی منطقه رودخانه و مناطق بالادستی مانند کوشا و بخش احمدی، گفت: با توجه به شاخصهای توسعه روستایی، این طرحها در اولویتهای آینده برنامهریزیهای راهداری استان قرار دارند.