پخش زنده
امروز: -
پیکر طبیعت گرد ۱۶ ساله پس از عملیات هفت ساعته توسط امدادگران هلال احمر یافت شد و به پایین کوه انتقال داده شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،رئیس جمعیت هلالاحمر شهرستان شیراز گفت: گزارشی مبنیبر پیدا شدن پیکر طبیعتگرد ۱۶ ساله بعد از ۱۴ روز در روستای کوشک بیدک به هلالاحمر اعلام شد.
علیرضا رضازاده افزود: بلافاصله نجاتگران تیمهای عملیاتی هلالاحمر شیراز با دو دستگاه خودرو آمبولانس و نجات به محل مورد نظر اعزام شدند.
او بیان کرد: پس از سه ساعت پیمایش و عبور از مسیر صعبالعبور به پیکر طبیعت گرد دسترسی پیدا کردند و با ایجاد کارگاههای متعدد وی را به پایین کوه منتقل کردند و تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.