باید به کمک روابط عمومی و رسانهها روایتگر اول موضوعات استان باشیم
استاندار البرز گفت: گذشتن از دو جنگ با دشمن تا دندان مسلح تجربیات بسیاری برای ما به همراه داشته است باید درباره این جنگ ترکیبی اطلاعات لازم را بدست آوریم و در جنگ رسانهای به دشمن اجازه ندهیم تا بر قلب و روح مردم اثرگذار باشند
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، استاندار البرز در مراسم قدردانی از روابط عمومیهای برتر دستگاههای اجرایی استان «روایت نصر» ضمن گرامیداشت شهدای جنگ تحمیلی رمضان گفت: موضوع روابط عمومی و ارتباطات موضوع بسیار مهمی به ویژه در شرایط خاص کشور است.روابط عمومی پل ارتباطی دستگاهها و دولت با مردم است و این نقش مهم میتواند هر دستگاهی را به پیشرفت برساند. نباید به روابط عمومی تنها به عنوان یک اداره نگاه کرد بلکه روابط عمومی در نقش سنگر یک پدافند قوی در برابر هر ادارهای عمل میکند.
استاندار البرز گفت: مدیران کل استان باید نگاه ویژه و خاص تری به روابط عمومیها داشته باشند و باید تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز روابط عمومیها در خدمت آنان قرار گیرد.روابط عمومی میتواند کمک هر سازمانی برای عبور از بحرانها باشد و در نقش مشاوره میتواند نه تنها در عبور از مشکلات بلکه در جلوگیری از برخی مشکلات هم موثری عمل کند.
او تاکید کرد: گذشتن از دو جنگ با دشمن تا دندان مسلح تجربیات بسیاری برای ما به همراه داشته است. همه ما باید بدانیم که در اطراف ما چه میگذرد و درباره این جنگ ترکیبی اطلاعات لازم را بدست آوریم و در جنگ رسانهای به دشمن اجازه ندهیم تا بر قلب و روح مردم اثرگذار باشند.
استاندار البرز گفت: باید به کمک روابط عمومی و رسانهها روایتگر اول موضوعات استان باشیم و به دشمن و دستگاههای اطلاع رسانی آن اجازه ابتکار عمل ندهیم.
عبداللهی گفت: ما هر چه داریم از مردم است، مردمی که در طول ۴۷ سال از عمر انقلاب سنگ تمام گذاشته است و پیروز و قهرمان میدان و خیابان هستند و ما باید با تکریم و احترام با مردم برخورد داشته باشیم.مدیران دستگاهها و روابط عمومیها باید بیش از پیش در خدمت مردم در رفع مشکلات آنها باشند و روابط عمومیها پیشانی هر سازمانی در این حوزه باشند.
او گفت: با حضور مردم همه نقشههای دشمن نقش بر آب شد و بنابراین همه ما به عنوان نمایندههای دولت و حاکمیت باید عزم جدی در رفع مشکلات مردم داشته باشیم.