پخش زنده
امروز: -
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با تکمیل ساخت سه بیمارستان ۵۳۱ و ۲۶۴ تخت خوابی در بندرعباس و ۱۶۰ تخت خوابی میناب، کمبود حدود هزار تخت بیمارستانی در استان جبران میشود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ پژمان شاهرخی در گفتگوی خبری ساعت ۲۰ شبکه خلیج فارس افزود: اکنون هرمزگان ۲ هزار و ۷۵۰ تخت بیمارستانی فعال دارد.
وی با اشاره به لزوم افزایش تجهیزات نیز گفت: یک دستگاه رادیوتراپی، سنگ شکن و ۲ دستگاه آنژیو گرافی نیز به زودی وارد چرخه ارائه خدمت میشود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به کمبود ۵۰۰ پرستار و نیروی متخصص نیز گفت: برای افزایش ظرفیت و سهمیه جذب نیروهای ماندگار و بومی نیز در حال پیگیری است.