پخش زنده
امروز: -
همزمان با هفته سلامت و در راستای بهبود کیفی و کمی خدماترسانی به مردم، چندین طرح بهداشتی و درمانی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان قروه به بهرهبرداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، آیین افتتاح و بهرهبرداری از پروژههای حوزه سلامت در شهرستان قروه برگزار شد. این طرحها که با هدف کاهش شکاف دسترسی به خدمات درمانی و ارتقای زیرساختهای بهداشتی اجرا شدهاند، گامی مهم در جهت تحقق عدالت در سلامت برای ساکنان این منطقه محسوب میشوند.