پخش زنده
امروز: -
نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: طرح آبشیرینکن بندرچارک برای انتقال آب به شهرستان بستک، ۸۰ درصد پیشرفت دارد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، احمد جباری با اشاره به تنش آبی موجود و نیاز ضروری مردم منطقه به آب آشامیدنی سالم افزود: همه تلاش خود را به کار گرفتهایم و همه مسئولان استانی و کشوری برای اتمام هرچه سریعتر این طرح مهم پای کار آمدهاند.
وی گفت: مشکلات پیش آمده در روند تأمین قطعات و ادوات این طرح از دستگاه های مسئول در حال پیگیری است.
بیشتربخوانید: بهره برداری از ۶ طرح در حوزه آب و برق هرمزگان
جباری افزود: این طرح که با هدف تأمین پایدار آب آشامیدنی شهرستان بستک، گامی حیاتی برای رفع کمبود آب و بهبود شرایط زندگی مردم است.