پخش زنده
امروز: -
مدیریت بحران استان کرمان اعلام کرد: ادارات شهر کرمان به علت آلودگی هوا تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، دراین اطلاعیه آمده.با توجه به افزایش شاخصهای آلایندگی هوا و در راستای حفظ سلامت عمومی شهروندان، تمامی ادارات، دستگاههای دولتی و اجرایی در شهر کرمان، بخش مرکزی، شهداد و چترود امروز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشتماه تعطیل است.
بر اساس این اطلاعیه، نهادهای امدادی، خدماتی و نظامی همچنان فعال بوده و به ارائه خدمات ادامه خواهند داد.
همچنین تصمیمگیری درباره تعطیلی در سایر شهرستانهای استان بر عهده فرمانداران هر شهرستان است.