پخش زنده
امروز: -
رئیس دادگستری شهرستان بم بر ضرورت تسهیل امور سوخترسانی، مدیریت صفها و برخورد با تخلفات احتمالی در جایگاههای سوخت تأکید کرد.

![]()
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کرمان - حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل فرحبخش در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم که با حضور جایگاهداران سوخت، و به منظور روانسازی فرایند سوختگیری برگزار شد، گفت: هدف اصلی از برگزاری این نشست، تسهیل و تسریع در روند ارائه خدمات سوخترسانی به شهروندان است و انتظار میرود جایگاهداران و دستگاههای مرتبط با همکاری یکدیگر، این فرایند را برای مردم ساده و بدون دغدغه کنند.
وی با اشاره به اهمیت مدیریت صفهای سوخت، بر لزوم جلوگیری از ازدحام و بینظمی در جایگاهها تأکید کرد و گفت: صفهای طولانی نباید به مسئلهای امنیتی یا اجتماعی تبدیل شود و لازم است با اتخاذ تدابیر لازم، هدایت صحیح خودروها، رعایت نوبت و کاهش زمان انتظار در دستور کار قرار گیرد.
رئیس دادگستری بم همچنین نسبت به هرگونه سوءاستفاده یا تخلف احتمالی در عرضه سوخت هشدار داد و خاطرنشان کرد: همزمان با تسهیل خدمات، نظارت دقیق بر فرایندها و برخورد قاطع با متخلفان از اولویتهای دستگاه قضایی است تا حقوق مردم ضایع نشود.
وی در پایان بر هماهنگی بین دستگاهی، پیگیری میدانی و عملی مسئولان و ضرورت پاسخگویی به مردم تأکید کرد و افزود: همه باید با همبستگی و همافزایی، خدمترسانی به مردم را در اولویت قرار داده و از ایجاد هرگونه تنش یا اخلال در این زمینه پرهیز کنند.