پخش زنده
امروز: -
در ۲۷ اردیبهشت ماه مرکز درمانی بنت الهدی بجنورد موفق شد روزی بدون انجام حتی یک عمل سزارین را پشت سر بگذارد و در همین روز ۱۴ نوزاد از طریق زایمان طبیعی چشم به جهان گشودند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی ، ثبت این رویداد ارزشمند، گامی مؤثر در راستای ترویج زایمان طبیعی، ارتقای سلامت مادران و نوزادان و تحقق سیاستهای جمعیتی کشور به شمار میرود.
این موفقیت با تلاش و همراهی پزشکان متخصص زنان و زایمان، ماماها و کادر درمان بیمارستان بنتالهدی و همچنین اعتماد مادران باردار به روشهای ایمن و طبیعی زایمان رقم خورد.
بیمارستان بنتالهدی بجنورد به عنوان قطب ارائه خدمات تخصصی زنان و زایمان در استان، همواره در مسیر فرهنگسازی برای زایمان طبیعی و حمایت از مادران باردار گام برداشته و تلاش دارد با فراهم کردن شرایط ایمن و استاندارد، تجربهای سالم و ایمن از تولد را برای مادران و نوزادان فراهم کند