پخش زنده
امروز: -
پرداخت حقوق اردیبهشت ماه بیش از ۵ میلیون نفر از بازنشستگان و کلیه مستمریبگیران این سازمان، از ظهر امروز آغاز میشود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ پرداخت حقوق به تدریج در ۷۲ ساعت به ترتیب حروف الفبا و از طریق بانکهای عامل انجام خواهد شد.
همچنین مستمری واریزی اردیبهشت ماه به صورت علیالحساب و بر اساس آخرین حکم سال گذشته بازنشستگان و مستمریبگیران خواهد بود و صدور احکام جدید مربوط به افزایش سالیانه و متناسبسازی سال ۱۴۰۵ تا پانزدهم خرداد انجام خواهد شد.
با توجه به انجام فرایندها و اقدامات فنی مربوط به آمادهسازی و محاسبات احکام جدید و جلوگیری از اختلال در ارائه اطلاعات مربوطه از طریق سامانههای الکترونیکی در شرایط خاص اینترنت کشور، دریافت فیش حقوقی اردیبهشت فعلا مقدور نیست و زمان آن اطلاعرسانی خواهد شد.