پخش زنده
امروز: -
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شرق استان گفت: ۱۲ دستگاه دیالیز در بخش دیالیز بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، میثم صالحی افزود: به مناسبت هفته سلامت ۱۲ دستگاه دیالیز با هزینه ۲۴۰ میلیارد ریال در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب در ارتباط تصویری با وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.
وی گفت: بخش دیالیز بیمارستان میناب ۲۹ دستگاه دیالیز دارد و روزانه ۶۳ نفر در این بخش در دو شیفت کاری دیالیز میشوند.
صالحی افزود: شهرستان میناب ۱۴۲ بیمار دیالیزی دارد.
بیشتربخوانید:اعزام کاروان خودرویی راهیان نور به گلزار شهدای دانش آموز میناب