پخش زنده
امروز: -
استاندار ایلام گفت : عملیات اجرایی این محور ارتباطی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال انجام است و تا پایان اردیبهشتماه به بهرهبرداری میرسد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ «احمد کرمی» استاندار ایلام، به همراه «حیدر دشتیپور» مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان، از روند اجرای عملیات بازگشایی، تعریض و بهسازی جاده قلندر بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این طرح قرار گرفت.
جاده قلندر در سالهای گذشته یکی از مسیرهای مهم ارتباطی برای اتصال شهرستانهای سیروان و چرداول به مرکز استان ایلام به شمار میرفت، اما طی سالهای اخیر به دلیل توقف تردد و متروکه شدن، بخشهای زیادی از این محور دچار تخریب و فرسودگی شده بود که هماکنون با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در دست اجراست و طبق برنامهریزیهای انجام شده، تا پایان اردیبهشتماه تکمیل و آماده بهرهبرداری خواهد شد.