• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۵۷۸۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۶:۴۸
کرمانشاه » اقتصادی

اداراتی که کنتور هوشمند نصب نکنند، برق آن ها قطع می‌شود

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا پایان اردیبهشت ماه با هماهنگی شرکت توزیع برق نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام کنند در غیر اینصورت در اولویت قطع برق قرار می گیرند.

اداراتی که کنتور هوشمند نصب نکنند، برق آن ها قطع می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  طهماسب نجفی در نشست کارگروه انرژی و مدیریت مصرف که با حضور مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: در سال گذشته و به در ایام جنگ ۱۲ روز و جنگ رمضان شرکت های خدمات رسان مانند گاز، توزیع برق، برق منطقه ای، آبفا و آب منطقه ای، هماهنگی و عملکرد بسیار خوبی در حوزه خدمات رسانی به موقع و مداوم به مردم داشتند و به صورت شبانه روزی و میدانی پای کار بودند که جای تقدیر بسیار دارد.

 وی در ادامه به آغاز تدریجی فصل گرما و افزایش مصرف در حوزه انرژی و آب و اهمیت مدیریت مصرف در بعد ملی و استانی اشاره کرد و گفت: تجربه های موفق این سال ها نشان داده در حوزه ای که بسترها برای مشارکت فراهم شده، مردم همراهی بسیار خوبی داشته اند و بر بحران ها غلبه کرده ایم.

 معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: با فرهنگ سازی مناسب و همراهی مردم در برنامه های مدیریت مصرف، بی گمان ناترازی های احتمالی در حوزه انرژی هم کاهش خواهد یافت.

وی صرف جویی ها را عاملی برای کاهش ناترازی‌ها و تامین برق صنایع دانست و گفت: بخش مهمی از تولید و ظرفیت‌های اشتغال استان توسط صنایع کوچک و بزرگ تامین می شود و تداوم روند فعالیت و تأمين انرژی مورد نیاز این بخش، جزو اولویت های مدیریت ارشد استان است.

 مهندس نجفی در ادامه به تکالیف دستگاه‌های اجرایی در حوزه انرژی های تجدید پذیر اشاره کرد و گفت: مجموعه های اجرایی و اداری که تاکنون اقدام به نصب پنل های خورشیدی اقدام نکرده اند در اولویت قطع برق قرار می گیرند.

 وی همچنین تاکید کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا پایان اردیبهشت ماه با هماهنگی شرکت توزیع برق نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام کنند در غیر اینصورت این دسته از ادارات هم در اولویت قطع برق قرار می گیرند.

در این نشست مقرر شد در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش ناترازی ها، ساعت کار اداری از یک خردادماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود‌. همچنین در این نشست گزارشی از وضعیت مصرف انرژی در استان در بخش های مختلف و برنامه دستگاه‌های خدمات رسان در فصل پیک مصرف ارائه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
اجرای طرح ویژه ایمنی همزمان با آئین تشییع رهبر شهید
خون شهدای هفتم تیر، نهال نوپای انقلاب را آبیاری کرد
تجهیز یک هزار و ۳۰۰ هکتار زمین کشاورزی لرستان به سیستم‌ نوین آبیاری
اجرای عملیات آبخیزداری در ۱۵ هزار هکتار با سرمایه مردمی در سمنان
پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت سیمین‌دخت وحیدی
پرواز بالگرد اورژانس آباده برای نجات جان بیمار قلبی
کمک ۱۰ هزار دلاری کمیته بین المللی المپیک به المپین‌ها
تحسین مردم از پاسخ قاطعانه نیروهای مسلح به تجاوز دشمن آمریکایی
پیگیری روند برگزاری آموزش های مهارت فنی در سمنان
توزیع احسان و نذری در سرتاسر استان اردبیل
کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک در گچساران
معرفی سرپرست هیئت بسکتبال خراسان رضوی
کنترل رشد نقدینگی؛ پیش‌شرط مهار تورم و ثبات اقتصاد
اعزام ۱۵۰ هزار نفر از سیستان و بلوچستان به آیین تشییع رهبر شهید
«دو نیمه ماه»، قصه‌ای از دل تاریخ معاصر در شبکه تماشا
برگزاری یادواره شهدای محله دهنو مبارکه
استقرار تجهیزات و آمادگی ۱۱۰۰ مجتمع بین‌راهی برای خدمت‌رسانی به عزاداران قائدشهید
پخش مستند «فیلسوف جنگ» از شبکه یک سیما
انتصاب سرپرست سازمان لیگ فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی
تکریم و رضایتمندی مردم؛ مهم‌ترین شاخص موفقیت برنامه ملی پزشکی خانواده است
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
پخش زنده فوتبال کرواسی و غنا در شبکه ورزش
مردم زمان طولانی را برای ماندن در تهران انتخاب نکنند
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
مورینیو: اگر VAR اشتباه کرده باشد/ ایران حق داشت آن لحظه را جشن بگیرد
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات
­برنامه بازی‌های بامداد یکشنبه جام جهانی/ تکلیف صعود ایران فردا مشخص می‌شود
دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می یابد
شهادت ۲ نفر در حمله ضد انقلاب به ایست بازرسی بانه
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت
نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد
راه یابی کیپ‌ورد به دور حذفی و حذف عربستان
۲۰ درصد توپ‌های جام جهانی در اردبیل تولید شد
جام جهانی ۲۰۲۶، نمایش درخشان یوزهای ایرانی مقابل مصر
فرماندهی ندسا خطاب به آمریکا: جهنم را تجربه خواهید کرد
صعود یک پله‌ای ایران در رده بندی فیفا
با متخلفان آزمون سمپاد برخورد شود  (۶ نظر)
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد  (۳ نظر)
یادگیری رایگان هنرهای سنتی؛ ثبت‌نام دوره‌های تابستانی در شیراز آغاز شد  (۳ نظر)
سقف اجاره‌بها در مشهد تعیین شد  (۲ نظر)
پیام عراقچی: شهادت سیدالشهدای انقلاب را نمی‌بخشیم  (۱ نظر)
قرارگاه خاتم الانبیاء: آمریکا اسرائیل را کنترل نکند پاسخ می‌دهیم  (۱ نظر)
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات  (۱ نظر)
اعطای وام ۷۵ میلیون تومانی به ۲۲ هزار بازنشسته کشوری در فارس  (۱ نظر)
ورود کاروان نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه  (۱ نظر)
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی  (۱ نظر)
جام جهانی ۲۰۲۶، نمایش درخشان یوزهای ایرانی مقابل مصر  (۱ نظر)
روز تاسوعا در کربلا چه گذشت؟  (۱ نظر)
مجوز‌های بی‌ضابطه صنفی، علت ترافیک تبریز  (۱ نظر)
ادامه وقفه در بخشی از خدمات بانک‌های ملی و صادرات  (۱ نظر)
ایران برای گسترش همکاری‌ها با هند آماده است  (۱ نظر)