پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان ایلام از حمله خرس به دو کوهنورد در ارتفاعات مانشت خبر داد و گفت: این افراد پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به اورژانس تحویل داده شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ «حمزه محمدیمقدم» مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان ایلام، اظهار داشت: در پی تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC، گزارشی مبنی بر وقوع حادثه حمله خرس به دو نفر در ارتفاعات مانشت در ساعت ۱۳:۰۷ دقیقه امروز پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت دریافت شد.
وی افزود: بلافاصله تیم عملیاتی کوهستان و نیروهای امدادی شعبه ایوان به محل حادثه اعزام شدند.
محمدیمقدم ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی بر روی مصدومان، به دلیل صعبالعبور بودن منطقه، این افراد به پاییندست منتقل شده و سپس تحویل عوامل اورژانس شدند.
به گفته وی، عملیات امدادرسانی در ساعت ۱۶:۳۵ با موفقیت به پایان رسید.