پخش زنده
امروز: -
روز معلم؛ بهانهای برای سپاسگزاری از دستان پرمهری است که قلم را به دستانمان سپرد؛ تا تصویری نو برای زندگیمان، ترسیم کنیم.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز ایلام؛ امروز و در مراسمی با حضور اسداله چراغی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش استان از معلمان نمونه و فعالان عرصه آموزش که حائز رتبههای برتر استانی شدند، تجلیل به عمل آمد.
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با ستودن تلاش معلمانی که خلاقیت را چاشنی دانش خود میکنند و فرزندان این مرز و بوم را به مسیر تعالی و پیشرفت هدایت میکنند، گفت: تجلیل از این قشر فرهنگی و تاثیرگذار، کمترین کاری است که در پاس داشت شأن و جایگاه آنان میتوان انجام داد.
اسداله چراغی با قدردانی از اقدامات آموزش و پرورش استان در زمینه تحقق عدالت آموزشی در استان، افزود: ابزار و امکانات آموزشی و اداری در استان مستهلک و فرسوده شده و نیازمند توجه جدی برای تامین اعتبار است.
وی ادامه داد: در اولین فرصت از طریق اختصاص مبلغی از محل مسئولیتهای اجتماعی وزارت نفت، بخشی از امکانات آموزشی و اداری در این استان نوسازی شود.
زینی وند، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با بیان اینکه بهرهمندی از آموزش و امکانات تحصیلی به صورت مساوی و عادلانه؛ حق همه دانشآموزان در تمام نقاط استان است؛ از راهاندازی مدرسه تلویزیونی خبر داد و افزود: در این مدرسه از توان علمی و آموزشی دبیران مجرب و ایدهپرداز و همچنین مشاوران و کارشناسان استفاده خواهد شد؛ تا همگان از فرصت مناسب آموزشی بهرهمند شوند.
در پایان این مراسم از معلمان برتر شهرستان تجلیل شد.