پخش زنده
امروز: -
مسابقه دارت، گرامیداشت مقام معلم به میزبانی هیئت انجمنهای ورزشی کیش با حضور ۶۴ نفر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقه دارت در ردههای سنی مختلف در قالب سامانه ۱۰۱ ثابت و جدول حذفی برگزار شد.
شرکتکنندگان در این مسابقه، رقابتهایی فشرده و پرهیجان را سپری کردند.
غلامرضا اسماعیلپور، محمدرضا کیا و سام خسروی رتبههای اول تا سوم را به دست آوردند.
برگزاری مسابقه دارت در فضای عمومی، تجربهای متفاوت برای شرکتکنندگان ایجاد کرد و فرصتی مناسب برای آشنایی شهروندان و گردشگران با ظرفیتهای ورزشی کیش فراهم کرد.
هیئت انجمنهای ورزشی کیش نیز برگزاری رویدادهای ورزشی را با هدف شناسایی استعدادهای جدید، گسترش فعالیتهای ورزشی و ارتقای سطح مهارت در رشتههای زیرمجموعه هیئت را در طول سال در دستور کار قرار داده است.