پخش زنده
امروز: -
استاندار کرمانشاه با تأکید بر نقش مؤثر خیرین سلامت در توسعه زیرساختهای درمانی و تجهیز مراکز بهداشتی، از آمادگی مدیریت استان برای مشارکت با آورده برابر در طرحهای حوزه سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،
دکتر حبیبی روز شنبه در دیدار هیئتمدیره مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه، همکاری و همافزایی با خیرین را یکی از راهبردهای مهم ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی عنوان کرد و افزود: مدیریت استان از طرحهایی که با مشارکت خیرین سلامت اجرا میشود، بهطور جدی حمایت خواهد کرد. وی با قدردانی از اقدامات انجامشده توسط مجمع خیرین سلامت استان، مشارکت مردمی را عامل تسریع در تکمیل پروژههای درمانی و بهبود کیفیت خدمات سلامت دانست. در ادامه این دیدار، هیئتمدیره مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه گزارشی از فعالیتها، اقدامات انجامشده و پروژههای در دست اجرای این مجمع ارائه کردند و بر تداوم همکاری با دستگاههای اجرایی استان تأکید شد.