پخش زنده
امروز: -
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در استان کرمانشاه ثبتنام کردند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمانشاه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اعلام اینکه از آغاز جنگ تحمیلی تاکنون حدود یک هزار نفر در این استان برای دریافت بیمه بیکاری ثبتنام کردهاند، گفت: این افراد برای برقراری بیمه بیکاری به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدهاند. حسن جلیلیاننسب در خصوص نحوه ثبتنام توضیح داد که نیازی به مراجعه حضوری نیست: کارگاههای آسیبدیده: ثبتنام به صورت دستهجمعی انجام میشود و کارفرما فهرست کارگران را به اداره کار ارائه میدهد. در کارگاههای کوچک (زیر ۲۰ نفر بیکار) هم کارگران باید به صورت انفرادی در سامانه srk.mcls.gov.ir ثبتنام کنند.