• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۳۰۶۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
مازندران » ورزشی

تلاش برای حفظ سهمیه لیگ برتر

مربی نساجی: تلاش می‌کنیم سهمیه نساجی در لیگ برتر را حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، مصطفی صداقت امروز در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: معتقد است کار هنوز برای این تیم به پایان نرسیده و نساجی باید برای بهتر کردن شرایط خود در جدول تلاش کند.
مربی تیم نساجی در مورد رویارویی با پرسپولیس گفت: فردا یک بازی خوب با تیم باکیفیت پرسپولیس خواهیم داشت. در مورد شرایط فنی تیم پرسپولیس خیلی نیاز به توضیح نیست. این تیم کادرفنی با دانش و با اخلاقی دارد. همین جا به نمایندگی از باشگاه نساجی برایشان در بازی‌های پیش روی لیگ قهرمانان آسیا آرزوی توفیق دارم. همچنین برای سه نماینده دیگر ایران در آسیا هم آرزوی موفقیت دارم انشالله که بتوانند با دست پر برگردند. ما تیم نساجی هستیم و فردا سهم خودمان را از بازی می‌خواهیم. امیدواریم که بتوانیم به برنامه ریزی‌هایی که انجام داده ایم دست پیدا کنیم.
وی در مورد شرایط نفرات کرونایی تیمش گفت: در این زمینه پزشک تیم توضیحات کامل را برای سازمان لیگ و کمیته پزشکی ارسال کرده اند. طی دو مرحله ما دو تست مختلف انجام دادیم و تعداد نفرات کرونایی مان مشخص شد. فکر می‌کنم ۵ نفر از کادرفنی و ۵ نفر هم از بازیکنان که در مجموع ده نفر می‌شوند، مبتلا شده اند. در تست مرحله اول که روز پانزدهم بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان گرفته شد ۷ نفر بودند که در مرحله دوم که دیروز انجام دادیم ۳ نفر به آن جمع اضافه شده اند.
مربی نساجی خاطرنشان کرد: انسان به امید زنده است. ما شرایط خوبی داریم و تمام تلاش مان در این رابطه است که سهمیه را حفظ کنیم. کیفیت و توانایی این کار را داریم. تک تک نفرات حاضر در باشگاه این اعتقاد را دارند که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. بعد از دو نتیجه اخیر صحبت‌هایی مطرح شد که کار برای تیم ما تمام شد، اما همین جا باید بگویم که درست است که دو نتیجه خوب و امیدوار کننده گرفتیم، ولی به قدری بی تجربه نیستیم که کار را تمام شده بدانیم. نساجی همچنان در منطقه قرمز جدول رده بندی حضور دارد و ما با دو نتیجه خوب هدف اصلی مان را گم نمی‌کنیم. ما هنوز هم باید برای آینده تلاش کنیم، چون کارمان تمام نشده و این را به شما قول می‌دهم که جایگاه نساجی این نیست.
ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی که روز گذشته به تست کرونای تیمش نرسیده بود از حضور در نشست خبری پیش از بازی عذرخواهی کرد و یکی از دستیاران خود را برای صحبت به نشست فرستاد.
تیم‌های نساجی و پرسپولیس از ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه فردا در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در تهران به مصاف هم خواهند رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
­برنامه کامل مسابقات والیبال پسران کمتر از ۱۸ سال آسیا ۲۰۲۶
«سقای آب و ادب» به چاپ سی‌ام رسید
اجرای قانون جامع حدنگار در مسیر پیشرفت
مدیریت مصرف؛ کلید عبور از ناترازی انرژی و حفظ پایداری شبکه برق در تابستان
تداوم حضور کردستانی‌ها در سنگر خیابان
همدلی تمام ارکان نظام عبور از ایام جنگ را ممکن کرد
روایت تحول در صلح و سازش
عملیات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه؛ به یاد«علی‌اصغر ایران»
شیراز ، مهیای برگزاری مراسم‌ بدرقه امام شهید
۷ تیر ۱۳۶۰ یادآور سندی از جنایت منافقین مزدور آمریکایی در حق ملت ایران
رونمایی از طرح جامع «فتحان» در اصفهان
چهارمحال و بختیاری برترین استان در ثبت اطلاعات طرح‌های شهری
حرکت کند ساماندهی لکه صنعتی
روایت میدان از زبان مردم حماسه ساز در تجمعات شبانه
جزئیات مهر و موم کافه ساعدی‌نیا در نوشهر
هفته حقوق بشر آمریکایی ها
پایان خوش هفته دوم لیگ ملت ها برای بلندقامتان ایران
میز خدمت دادگستری و گره هایی که یکی یکی باز شدند
تصمیمات جدید شورای اداری خاتم برای تسریع خدمت‌رسانی
افزایش تولیدات گلخانه‌ای در آذربایجان غربی
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
پخش زنده فوتبال کرواسی و غنا در شبکه ورزش
مردم زمان طولانی را برای ماندن در تهران انتخاب نکنند
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت
مورینیو: اگر VAR اشتباه کرده باشد/ ایران حق داشت آن لحظه را جشن بگیرد
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات
دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می یابد
­برنامه بازی‌های بامداد یکشنبه جام جهانی/ تکلیف صعود ایران فردا مشخص می‌شود
شهادت ۲ نفر در حمله ضد انقلاب به ایست بازرسی بانه
فرماندهی ندسا خطاب به آمریکا: جهنم را تجربه خواهید کرد
نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد
۲۰ درصد توپ‌های جام جهانی در اردبیل تولید شد
راه یابی کیپ‌ورد به دور حذفی و حذف عربستان
آغاز ثبت‌نام کتاب‌های پایه‌های ورودی از امروز
صعود یک پله‌ای ایران در رده بندی فیفا
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد  (۳ نظر)
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات  (۲ نظر)
سقف اجاره‌بها در مشهد تعیین شد  (۲ نظر)
مردم زمان طولانی را برای ماندن در تهران انتخاب نکنند  (۱ نظر)
پیام عراقچی: شهادت سیدالشهدای انقلاب را نمی‌بخشیم  (۱ نظر)
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت  (۱ نظر)
قرارگاه خاتم الانبیاء: آمریکا اسرائیل را کنترل نکند پاسخ می‌دهیم  (۱ نظر)
اعطای وام ۷۵ میلیون تومانی به ۲۲ هزار بازنشسته کشوری در فارس  (۱ نظر)
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی  (۱ نظر)
جام جهانی ۲۰۲۶، نمایش درخشان یوزهای ایرانی مقابل مصر  (۱ نظر)
ادامه وقفه در بخشی از خدمات بانک‌های ملی و صادرات  (۱ نظر)
اعتراف دوباره مارک روته به حمایت ناتو از تجاوز آمریکا به ایران  (۱ نظر)
ایتالیا و رومانی در تجاوز به ایران مسئولیت بین‌المللی دارند  (۱ نظر)
ادعای ترامپ: ایران بازار جدید است!  (۱ نظر)
ادعای آمریکا درباره ازسرگیری مذاکرات با ایران در هفته آینده  (۱ نظر)